Przedsiębiorca

Moc pozytywnych komentarzy w branży hair & beauty

Dorota Plichta
Listopad 30 2017

Versum

Zastanawiasz się, jak zdobyć nowych klientów salonu urody? Zachęć ich do umówienia się na wizytę, pozwalając im łatwo znaleźć rzetelne komentarze na temat Twoich usług. Dobrze, aby mogli natknąć się na nie, przeglądając Internet. Pamiętaj, że opinie są podstawą popularności i skutecznie budują wiarygodność.

Jak pozyskać komentarze?

Duża liczba pozytywnych opinii jest dla klientów najlepszą gwarancją zadowolenia z usług. To dlatego wielu właścicieli i managerów salonów fryzjerskich instruuje swoich pracownikom, aby prosili o to jeszcze w trakcie wizyty w salonie. Jest to jednak dość niewygodne – po pierwsze zabiera cenny czas obsłudze, a po drugie obciąża pamięć klientów. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pomocy systemu do zarządzania firmami z branży hair & beauty. Najpopularniejsze oprogramowanie tego typu, Versum, tuż po wizycie automatycznie wysyła do klientów SMS lub e-mail z prośbą o pozostawienie opinii. Wystarczy, że wypełnią krótki formularz, a rekomendacja trafi wprost do właściciela salonu urody.

Gdzie zamieszczać opinie?

Samo pozyskanie komentarzy to jeszcze nie wszystko. Ważne, aby zyskały one odpowiedni zasięg i dały się łatwo znaleźć szukającym. Dobrym pomysłem będzie zamieszczenie ich w mediach społecznościowych. Tam poprzez polubienia i udostępnienia trafią do naprawdę szerokiego grona osób, które mogą w przyszłości skorzystać z Twoich usług. Z Versum dzielenie się opiniami jest naprawdę proste. Już jednym kliknięciem można opublikować rekomendację na Facebooku, Twitterze lub stronie www.

Motywuj pracowników i rozwijaj biznes

Duża liczba pozytywnych komentarzy w sieci to także cenne wyróżnienie dla pracowników. Pochwały, które są czytane przez szerokie grono odbiorców, zwiększają poziom zadowolenia z pracy i motywują do dalszego rozwoju. Opinie klientów to również cenna wskazówka dla właścicieli i managerów salonów. To dzięki nim wiedzą, co warto dopracować w funkcjonowaniu firmy, którzy specjaliści cieszą się najlepszą opinią oraz jakie usługi czy produkty sprzedają się najlepiej. Warto pamiętać, że nawet nieprzychylne komentarze mają ogromną wartość dla salonu. Kiedy zaczynają pojawiać się w większej ilości, dla osób zarządzających firmą jest to wyraźny sygnał do tego, aby coś zmienić. Szybka reakcja pozwoli łatwo zażegnać sytuację kryzysową i uratować pozytywny wizerunek salonu.

Wypróbuj zarządzanie rekomendacjami w Versum

Chcesz wypromować salon za pomocą opinii klientów? Z Versum to naprawdę łatwe. Skorzystaj z oprogramowania, pozyskaj setki opinii i łatwo nimi zarządzaj. Poznaj także inne funkcjonalności, m.in.  rezerwacje online, marketing automatyczny oraz generator raportów. Z systemu możesz korzystać zupełnie za darmo przez 14 dni. Przekonaj się, dlaczego warto używać nowoczesnych rozwiązań. Dołącz do Versum już teraz – nic nie ryzykujesz, a wiele możesz zyskać.

REKLAMA: AKADEMIA VERSUM

Udostępnij