Technika

Hosting reseller - co trzeba zrobić, aby zostać resellerem?

Michał Wolański
kwi 25 2017

Reselling hostingu polega na zarządzaniu i udostępnianiu przestrzeni dyskowej pojedynczym użytkownikom lub mniejszym firmom. Reseller operuje wieloma platformami: strony WWW, domeny internetowe i konta pocztowe. Usługa jest skierowana do firm, które dzięki temu budują markę na rynku oraz mają dodatkowy dochód. Z resellingu korzystają również indywidualni użytkownicy, którzy zarządzają wieloma stronami WWW jednocześnie. Aby zostać resellerem, należy mieć serwer z serwerowni, która ma swój monitoring, własne źródło zasilania, zabezpieczenia przed atakami i wsparcie techniczne.

Co to jest reselling hostingu?

Program resellingu polega na poszerzeniu oferty firm poprzez sprzedaż różnych platform bez ponoszenia samodzielnych inwestycji. Reselling hostingu to usługa umożliwiająca zarządzanie i udostępnianie wielu przestrzeni internetowych, takich jak: konta pocztowe, strony WWW oraz domeny internetowe. Jest to świetny pomysł dla firm, które trzymają strony klientów na współdzielonym serwerze. Hosting reselling umożliwia generowanie pakietów hostingowych na własność i sprzedaż ich indywidualnym podmiotom. Zaletą jest duża możliwość edycji panelu i dostosowanie go do własnej marki. Reselling hostingu pozwala na obniżenie kosztów resellera, ponieważ firma nie musi już płacić administratorowi serwera. Wszystkie utworzone konta stają się odseparowane od pozostałych, przez co praca użytkowników nie wpływa na siebie. Z polskich firm udostępniających usługę warto skorzystać z https://www.kylos.pl/hosting-reseller/.

Reselling – dla kogo jest skierowany?

Hosting reselling jest skierowany głównie do firm, które mogą zakupić dużą przestrzeń dyskową i odsprzedać ją z zyskiem innym przedsiębiorcom lub klientom. Istotną zaletą korzystania z tej usługi jest brak konieczności ujawniania pochodzenia hostingu. Oznacza to, że podmiot nie musi wiedzieć, że dana firma również wynajmuje tą przestrzeń dyskową. Pozwala to budować swoją markę na rynku. Dobrym pomysłem jest też wykorzystanie resellingu w postaci outsorcingu, tzn przekazania zadań zewnętrznej firmie. Usługa jest również skierowana do indywidualnych klientów, którzy zarządzają wieloma stronami internetowymi. Jest to dla nich znaczne zaoszczędzenie pieniędzy i czasu.

Jakie warunki musi spełnić dostawca serwera?

Aby rozpocząć usługę resellingu, należy przede wszystkim mieć dobrego dostawcę serwera, czyli sprawdzić, czy serwerownia jest wystarczająco bezpieczna. Cechy bezpieczeństwa środowiska pracy komputerów to:

  • monitoring – ciągła analiza niepożądanych zmian;
  • niezależne źródło zasilania , które zabezpiecza przed nagłą awarią prądu;
  • wysokiej klasy procesory, które są w stanie pomieścić znaczną ilość danych;
  • zabezpieczenie przed atakami DDoS – ataki na usługę sieciową blokujące dostęp do strony poprzez zużycie całego zasobu serwera;
  • SLA powyżej 99% - czas działania serwera bez awarii – jest to minimum skutecznego działania stron internetowych;
  • wsparcie techniczne ze strony wykwalifikowanych informatyków – pozwala na skuteczne uporanie się z problemami software i hardware.

Materiał partnera zewnętrznego

Udostępnij

Your email address will not be published. Required fields are marked *