Przedsiębiorca

Rozwiązania IT dla biznesu, dzięki którym Twoja firma rozwinie skrzydła

Dorota Plichta
mar 18 2020

Czujesz, że Twój biznes nie do końca wykorzystuje swój potencjał? Firma doszła do ściany i nie rozwija się mimo doskonałej oferty? Poznaj rozwiązania dla biznesu, które pomogą rozwinąć skrzydła!

Nowoczesna platforma sprzedażowa i automatyzacja procesów

Celem nadrzędnym każdej firmy jest osiągnięcie jak najwyższych wyników sprzedażowych Czy zdarza Ci się zastanawiać, jak wiele czasu pracy handlowcy poświęcają na rzeczywiste zdobywanie klientów, a ile zajmują im codzienne rutynowe czynności? Jeśli chcesz, by dział sprzedaży mógł w pełni skupić się na swoich najważniejszych zadaniach, zainwestuj w nowoczesną platformę sprzedażową. Tego typu rozwiązania dla firm pozwalają na automatyzację codziennych czynności, co odciąża handlowców i pozwala im bardziej efektywnie pracować z klientami. Jednocześnie zmniejsza się ryzyko związane z ludzkimi błędami, wynikającymi choćby z przemęczenia. Dobra platforma sprzedażowa, taka jak Salesforce Sales Cloud, służy również ujednoliceniu procesu sprzedażowego i daje każdemu pracownikowi łatwy dostęp do danych klientów.

Omnichannel marketing

A może bariery dotyczące rozwoju Twojego biznesu są związane z marketingiem? Jeśli sprzedajesz zarówno stacjonarnie, jak i przez sieć, prawdopodobnie odpowiednim rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie omnichannel marketing. Połącz zalety reklamy offline i online. Wykorzystaj potencjał kampanii marketingowych i aplikacji mobilnych – także w sprzedaży stacjonarnej. Rozwiązania dla firm uwzględniające omnichannel marketing pozwalają z poziomu jednego interfejsu tworzyć spersonalizowane kampanie marketingowe na wielu kanałach, zautomatyzować procesy i raportować efekty w czasie rzeczywistym!

Wielokanałowa obsługa klienta

Utrzymanie dotychczasowego klienta jest średnio 5 razy tańsze niż pozyskanie nowego, a zadowolony konsument poleca produkty i usługi bliskim. To potencjał, który możesz skapitalizować, decydując się na rozwiązania dla biznesu dotyczące obsługi klienta. Kluczową rolę odgrywa możliwość komunikacji na wielu kanałach, a z punktu widzenia pracowników serwisu – łatwy dostęp do historii zgłoszeń, wygodna w obsłudze baza wiedzy i narzędzia usprawniające samą komunikację z klientem.

Jeśli interesują Cię te nowoczesne rozwiązania dla firm, nie musisz inwestować w kilka narzędzi. Wystarczy sprawny system CRM, taki jak najpopularniejsza na świecie Platforma Salesforce, której wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem w Polsce zajmuje się firma Craftware. Do korzyści wynikających z implementacji tego rozwiązania należy wzrost efektywności sprzedaży o średnio 44%, o 48% szybsze rozwiązywanie problemów klientów oraz o 30% więcej konwersji w kampaniach marketingowych.

Artykuł sponsorowany

Udostępnij